• 03-12-2009, 22:07:40
    #1
    http://www.facebook.com/video/video....1737627&ref=mf

    31-39. saniyeler arasında süper bir melodi var aceba onun şarkı versionunu bilen varmı?
  • 03-12-2009, 22:11:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tümüyle harika birşeydi ya helal olsun.
  • 03-12-2009, 22:12:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    50 cent şarkılarından biridir
  • 03-12-2009, 22:13:07
    #4
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 cent şarkılarından biridir
    Evet öyle. Ama işte gelde bul o kadar şarkı arasından
  • 04-12-2009, 13:01:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şarkıyı söyleyen Ve şarkınnı ismi
    Justin Timberlake-Sexy Back
  • 04-12-2009, 19:39:23
    #6
    Ablatros_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkıyı söyleyen Ve şarkınnı ismi
    Justin Timberlake-Sexy Back
    Sağolasın, yalnız şarkı bu değil. Benim dediğim 31-39. saniyeler arasında.
  • 04-12-2009, 19:41:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hayır arkadaşım dediğin şarkı timbaland the way i are

    Hatta:
    http://www.youtube.com/watch?v=BW1gMNqwqqQ
  • 04-12-2009, 19:53:26
    #8
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    evet timbaland bu..

    dinlemekten bıktım ben
  • 04-12-2009, 21:28:44
    #9
    Heh bu sağolun.