Sana birşey söylücem - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sana birşey söylücem
10
●
383
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sana birşey söylücem
1
2
24-11-2009, 23:41:10
#1
Point
24-11-2009, 23:54:41
#2
GiTaRTiST
Türkçeyi düzgün kullansalardı daha güzel olurdu ama genede güzel fikir
24-11-2009, 23:55:34
#3
Point
valla o yandan kötü ama dediğin gibi güzel fikir.
25-11-2009, 00:05:54
#4
GiTaRTiST
Yaratıcılığı severim, ama bu emolarda böyle kafa olduğunu sanmazdım
25-11-2009, 00:10:27
#5
By_KiLLeD
bana böyle birşey yapsalar çıldırırım bu ne leyn
25-11-2009, 00:30:21
#6
SqReaL
Ömrümü yedi bee
25-11-2009, 11:56:45
#7
Mythcomeback
Okumaya değil emolara sinirlendim..
25-11-2009, 14:02:16
#8
Arcardia
Üyeliği durduruldu
Of okumadım direk sırayla okudum en sonunda facede
25-11-2009, 14:41:28
#9
Keywords
Üyeliği durduruldu
bana böyle bişi yapılsa ayrılırım
türkçe katili sanırım bunu hazırlayan anlamadım okuduklarımı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler