• 24-11-2009, 23:41:10
    #1
  • 24-11-2009, 23:54:41
    #2
    Türkçeyi düzgün kullansalardı daha güzel olurdu ama genede güzel fikir
  • 24-11-2009, 23:55:34
    #3
    valla o yandan kötü ama dediğin gibi güzel fikir.
  • 25-11-2009, 00:05:54
    #4
    Yaratıcılığı severim, ama bu emolarda böyle kafa olduğunu sanmazdım
  • 25-11-2009, 00:10:27
    #5
    bana böyle birşey yapsalar çıldırırım bu ne leyn
  • 25-11-2009, 00:30:21
    #6
    Ömrümü yedi bee
  • 25-11-2009, 11:56:45
    #7
    Okumaya değil emolara sinirlendim..
  • 25-11-2009, 14:02:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Of okumadım direk sırayla okudum en sonunda facede
  • 25-11-2009, 14:41:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bana böyle bişi yapılsa ayrılırım

    türkçe katili sanırım bunu hazırlayan anlamadım okuduklarımı