Bim'e gidiyorum ! Ne alayım - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bim'e gidiyorum ! Ne alayım
30
●
1.097
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bim'e gidiyorum ! Ne alayım
1
2
3
4
30-11-2009, 13:12:31
#28
Dilsiz
1 liraya kek al, geriye kalan cebinde kalsin yarin harcarsin
30-11-2009, 13:18:14
#29
HazarHizmet
Dilsiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 liraya kek al, geriye kalan cebinde kalsin yarin harcarsin
Bu adamın yorumları ve konuşması komedi bu adam mesaj yazmasın parası neyse ben verecem site yönetimi.
30-11-2009, 15:00:39
#30
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
le cola + patito mu petito mu oyle bi cips vardı ucuza bıde ondan al
03-12-2009, 03:31:49
#31
CoMMaNDoS
Üyeliği durduruldu
@HazarHizmet
en iyi teklif senden 3 simit cok iyi giderde 4 meyvasuyu niye
bence yarini bekle 2 2 daha 4 eder sonra 8 sonra baktn 16 iskender yersin
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler