• 23-11-2009, 22:35:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ne insanlar var http://www.orjinalhaber.com/teknloji...yecek-746.html
  • 23-11-2009, 22:58:32
    #2
    Ha Ha Oglanın Yaptıgı Yoruma Bak Koptum ya
  • 23-11-2009, 23:15:44
    #3
    abdülface Book puhahaha ne yaratıcı milletiz
  • 23-11-2009, 23:20:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allaha babam bizi öldür biz evde 7 kardeşiz hepimiz fesbook denen merette takılıyoruz.Adam başı 1 milyar eder 7 milyar.Ya bize çözüm bulun 7 kardeş indirimi olmaz mı ?

  • 23-11-2009, 23:29:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bunları kesin bizim r10dan bir arkadaşlar yapıyodur dalga gecmeyin arkadaslar
  • 23-11-2009, 23:33:22
    #6
    https://www.r10.net/off-topic/503898-yok-artik.html Sitenin sahibi burada
  • 23-11-2009, 23:52:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allaha babam bizi öldür biz evde 7 kardeşiz hepimiz fesbook denen merette takılıyoruz.Adam başı 1 milyar eder 7 milyar.Ya bize çözüm bulun 7 kardeş indirimi olmaz mı ?

    Küfür filan etmedin demi.Ben yazdım
  • 24-11-2009, 00:02:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Serkan Akçiçek nicki ile yorum yapan kim
  • 24-11-2009, 00:04:05
    #9
    Höyt