• 16-11-2009, 01:27:29
    #1


    Kimler hatırlıyor bakalım bunu Özledim ben şahsen sıkıntısı gitmedi sanırım içinde kaldı kaldı şişti patladı gitti (:
  • 16-11-2009, 01:35:37
    #2
    Unuttukmu da Hatırlayalım ki
  • 16-11-2009, 01:36:22
    #3
    kim bu ya ?
  • 16-11-2009, 01:36:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    saçma reklam furyasını başlatan reklam olarak hep hatırlıyorum .. aynı cümle tekrar tekrar söyleniyor ve bir etki bırakıyor dilden dile yayılıyor ilgi çekiyor tuhaf
  • 16-11-2009, 01:37:43
    #5
    Bu adam aslında İETT şoförüymüş öyle duydum :P
  • 16-11-2009, 06:56:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben hatırlıyorum Hatta Türkcell eski telefonumdayken oyununu göndermişdi YAlnız konunun offtopicle ne alakası var?
  • 16-11-2009, 07:53:51
    #7
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hatırlıyorum Hatta Türkcell eski telefonumdayken oyununu göndermişdi YAlnız konunun offtopicle ne alakası var?
    Bir anda aklıma geldi açıcak yer burası uygun göründü bana buraya açtım. başka biryere öneriniz var ise report ediyim konuyu oraya taşısınlar.
  • 16-11-2009, 12:11:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bir adam vardı canı sıkılan .. Dın dın lı müzikliydi
  • 16-11-2009, 12:13:09
    #9
    turkcell-im reklamı