Bir adam vardı canı sıkılan - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir adam vardı canı sıkılan
14
●
439
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bir adam vardı canı sıkılan
1
2
16-11-2009, 01:27:29
#1
GodLessTurtLe
Kimler hatırlıyor bakalım bunu
Özledim ben şahsen sıkıntısı gitmedi sanırım içinde kaldı kaldı şişti patladı gitti (:
16-11-2009, 01:35:37
#2
dikine_solucan
Unuttukmu da Hatırlayalım ki
16-11-2009, 01:36:22
#3
By_ReFLeX
kim bu ya ?
16-11-2009, 01:36:38
#4
goodwin
Üyeliği durduruldu
saçma reklam furyasını başlatan reklam olarak hep hatırlıyorum .. aynı cümle tekrar tekrar söyleniyor ve bir etki bırakıyor dilden dile yayılıyor ilgi çekiyor tuhaf
16-11-2009, 01:37:43
#5
GodLessTurtLe
Bu adam aslında İETT şoförüymüş
öyle duydum :P
16-11-2009, 06:56:51
#6
batinduz
Üyeliği durduruldu
ben hatırlıyorum
Hatta Türkcell eski telefonumdayken oyununu göndermişdi
YAlnız konunun offtopicle ne alakası var?
16-11-2009, 07:53:51
#7
GodLessTurtLe
batinduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben hatırlıyorum
Hatta Türkcell eski telefonumdayken oyununu göndermişdi
YAlnız konunun offtopicle ne alakası var?
Bir anda aklıma geldi açıcak yer burası uygun göründü bana buraya açtım. başka biryere öneriniz var ise report ediyim konuyu oraya taşısınlar.
16-11-2009, 12:11:46
#8
Yeehee
Üyeliği durduruldu
Bir adam vardı canı sıkılan
.. Dın dın lı müzikliydi
16-11-2009, 12:13:09
#9
GodLessTurtLe
turkcell-im reklamı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler