• 04-07-2007, 02:37:25
    #19
    Misafir
    Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç yapıyon asfaltta
    Opel CORSA olm bu
  • 04-07-2007, 02:38:04
    #20
    asfalltta 360 basarım
  • 04-07-2007, 11:24:19
    #21
    atma recep pardon MuratCem din kardeşiz
    360 basacak asfaltlar olsa da bassan
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asfalltta 360 basarım
  • 04-07-2007, 17:42:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    MuratCem Botsa BEnim görüştüğüm Kimdi
  • 05-07-2007, 22:12:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    murat nitroya bi takıyo kendini msni dışarda ayarlıyo çıkıyo şehir turuna
  • 05-07-2007, 22:50:01
    #24
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar MuratCem in mazotlusu çıkmış

    az yakıyo hem gerçekten çok ekonomik
  • 05-07-2007, 22:57:37
    #25
    Misafir
    bende istanbul ankara yolunda 130 bastım bikeresinde
  • 06-07-2007, 01:58:46
    #26
    Fan nerde murat hocam Bu arada hayırdır mazotluya geçmişsin
  • 06-07-2007, 02:15:09
    #27
    lpg taktırdım bu aralar fan kayıp bende onu arıyom