• 28-04-2007, 13:17:14
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bunları hergün yapıyorum cok norml geldi bana konuyu gorunce bence daha fazla parca acin daha cok sasirin, ne bilim bi lcd monıtor acin bi ps2 bi xbox360 acin falan filan illa da bozuk olması sart degil aletin tabii ki
  • 28-04-2007, 15:04:23
    #20
    deepkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bilim bi lcd monıtor acin bi ps2 bi xbox360 acin falan filan illa da bozuk olması sart degil aletin tabii ki
    o kadar zengin değiliz ya.

    birde türk insanı birşeyi açtımı içinden kesinlikle fazla parçalar çıkar
  • 28-04-2007, 16:59:16
    #21
    HDD bir gün kullanılmaz hale gelirse bende arabamı süslerim artık
  • 28-04-2007, 17:30:57
    #22
    Sync Master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne insanlar varya cd - rom u açan oldumu
    Ben açtım Cd-rom'u
  • 28-04-2007, 17:51:52
    #23
    bende disket sürücüsünü açtım disketi çıkartıp çıkartpı takıyorum
  • 28-04-2007, 17:52:19
    #24
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oda o kada malak dı fişi çekmeden yapcak dimi bu işi
    Fişi çeksede içinde elektrik kalır.Aman monitörle oynamayın tirim tirim titrersiniz
  • 28-04-2007, 17:58:48
    #25
    bende bikeresinde dizüstü bilgisayarı açtım tüm parçaları çıkardım herşey
    güzelde toplarken 2-3 parça arttı ve bayağıda vida arttı
    ne kadar çok işe yaramaz parça varmış aletin içinde
  • 28-04-2007, 18:00:57
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bartuc ne diyim sana ya
  • 28-04-2007, 20:40:49
    #27
    noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bikeresinde dizüstü bilgisayarı açtım tüm parçaları çıkardım herşey
    güzelde toplarken 2-3 parça arttı ve bayağıda vida arttı
    ne kadar çok işe yaramaz parça varmış aletin içinde
    Okurken iyi güldüm ne diyim sana laptop firmasına söyle deki bu parçalar gereksiz koymayın abi