Olaya Bak Jandarmanın sitesi hacK - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Olaya Bak Jandarmanın sitesi hacK
19
●
581
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Olaya Bak Jandarmanın sitesi hacK
1
2
3
07-11-2009, 19:33:36
#10
Crazy
ben bişey göremedim düzeltmişler herhalde.
07-11-2009, 19:37:40
#11
hosting_bilisim
bende bir şey göremedim.
07-11-2009, 19:42:30
#12
hayaletimsi
bildirim yaptım ilgilenilmiş galiba.
07-11-2009, 19:46:12
#13
ahtapot
göremeyenler
http://img18.imageshack.us/img18/6232/picture1gk.png
07-11-2009, 19:47:19
#14
Anonim
edit:Ahtopotun mesaj merakımı giderdi
07-11-2009, 19:57:46
#15
Juglans
buradan tek sonuç çıkıyor: jandarmanın sitesi bu kadar korunaksız nasıl olabiliyor. tamam %100 güvenli sistem yoktur ama basit bi hackinge benziyor.
07-11-2009, 19:58:58
#16
Fear
Üyeliği durduruldu
Bunu yapan pkklılardan birisidir diye tahmin ediyorum çünkü okadar pkk siteleri varken neden jandarmanın sitesi hackleniyor ?
07-11-2009, 22:19:24
#17
dikine_solucan
Rap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunu yapan pkklılardan birisidir diye tahmin ediyorum çünkü okadar pkk siteleri varken neden jandarmanın sitesi hackleniyor ?
Katılıyorum Üstad Size...
07-11-2009, 22:20:49
#18
ThreeG
Üyeliği durduruldu
Suda bekletilmiş kalasla dalcaksın bunlara
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler