Çinde çapkın fena yakalandı :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çinde çapkın fena yakalandı :D
10
●
301
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Çinde çapkın fena yakalandı :D
1
2
31-10-2009, 18:04:28
#1
ByMsKN
http://haber.mynet.com/detay/dunya/c...kalandi/477785
haber tam maksigeyiklik diye düşündüm
31-10-2009, 18:14:38
#2
pLive
Üyeliği durduruldu
ahahahaha yok böyle bişey
31-10-2009, 18:44:47
#3
PaSaSa
komedi yaa
kocanın yerinde olsam atarım ordan onu aşşa
31-10-2009, 18:49:57
#4
harslan
Tam komedi ya
31-10-2009, 20:28:29
#5
FurkanAyhan
Üyeliği durduruldu
yarıldım gülmekten ya oraya nasıl çıkmış öyle
31-10-2009, 20:32:41
#6
Swan
Üyeliği durduruldu
enterasan kocasıda bişe etmemiş adama
31-10-2009, 22:07:45
#7
LiderTr
Üyeliği durduruldu
Chengdu şehrindeki olaydan sonra genç adam, “İnsanlar bana hala gülüyorlar. Ama şunu belirtmeliyim ki hava o gün gerçekten soğuktu.”
Adam Rezil olduğuna yanmıyorda Bi Tarafının üşüdüğüne yanıyor. Ne insanlar var be
31-10-2009, 22:37:51
#8
Aglamaz
Hahahahaha
Nasıl yakalanmış
Karizma falan hep yerlerde
31-10-2009, 22:39:00
#9
superadam
Üyeliği durduruldu
Şener Şen geldi aklıma
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler