TRT de bir zahmet programindan çok komik - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TRT de bir zahmet programindan çok komik
15
●
491
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
TRT de bir zahmet programindan çok komik
1
2
01-11-2009, 06:26:00
#10
ApocaLypse_
karizmamı 5k paramı
gerçi çocukta ne karizma ne para vardı. şimdi en azından birisi var :P
01-11-2009, 11:20:57
#11
Gookhan
@ MuGi verdiğin o linki kaldırır mısın? O videoyu yükleyen şerefsizin diğer videoları terör örgütü lehine.
01-11-2009, 11:33:47
#12
_Kaos_
Konu daha önce verildi. Konu içinde programın Donload linkleride mevcut
https://www.r10.net/off-topic/486879-...agandalar.html
01-11-2009, 21:49:43
#13
MuGi
MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@ MuGi verdiğin o linki kaldırır mısın? O videoyu yükleyen şerefsizin diğer videoları terör örgütü lehine.
o videolari ben yukledi ? yanlisin var teror orgutu lehine bisey yuklemedim yuklememde !
_Kaos_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu daha önce verildi. Konu içinde programın Donload linkleride mevcut
https://www.r10.net/off-topic/486879-...agandalar.html
Konuyu ben onlardan once vermisim dikkat ederseniz
01-11-2009, 23:11:10
#14
Gookhan
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o videolari ben yukledi ? yanlisin var teror orgutu lehine bisey yuklemedim yuklememde !
http://www.youtube.com/user/Dersim2010
bu sen misin?
01-11-2009, 23:14:52
#15
advaldo
Üyeliği durduruldu
Bu kadarıda ayıp herkes guluyor ıyı hosta sıze yapılsaydı bu saka kendınızı nasıl hissederdiniz ? Bence biraz rencide olmus ama bazı yerlerı komık arkadas recep ivedik gibi görünmeye calısıyor
02-11-2009, 00:15:31
#16
ArsLan
Misafir
Tekrar tekrar izliyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler