• 01-11-2009, 06:26:00
    #10
    karizmamı 5k paramı
    gerçi çocukta ne karizma ne para vardı. şimdi en azından birisi var :P
  • 01-11-2009, 11:20:57
    #11
    @ MuGi verdiğin o linki kaldırır mısın? O videoyu yükleyen şerefsizin diğer videoları terör örgütü lehine.
  • 01-11-2009, 11:33:47
    #12
    Konu daha önce verildi. Konu içinde programın Donload linkleride mevcut

    https://www.r10.net/off-topic/486879-...agandalar.html
  • 01-11-2009, 21:49:43
    #13
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ MuGi verdiğin o linki kaldırır mısın? O videoyu yükleyen şerefsizin diğer videoları terör örgütü lehine.
    o videolari ben yukledi ? yanlisin var teror orgutu lehine bisey yuklemedim yuklememde !

    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu daha önce verildi. Konu içinde programın Donload linkleride mevcut

    https://www.r10.net/off-topic/486879-...agandalar.html
    Konuyu ben onlardan once vermisim dikkat ederseniz
  • 01-11-2009, 23:11:10
    #14
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o videolari ben yukledi ? yanlisin var teror orgutu lehine bisey yuklemedim yuklememde !
    http://www.youtube.com/user/Dersim2010 bu sen misin?
  • 01-11-2009, 23:14:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadarıda ayıp herkes guluyor ıyı hosta sıze yapılsaydı bu saka kendınızı nasıl hissederdiniz ? Bence biraz rencide olmus ama bazı yerlerı komık arkadas recep ivedik gibi görünmeye calısıyor
  • 02-11-2009, 00:15:31
    #16
    Misafir
    Tekrar tekrar izliyorum.