• 25-10-2009, 09:07:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar eğer sizdede benim gibi renk körlüğü var mı yok mu diye merak ediyorsanız.İşte adres ;

    http://www.cihannet.com/cnet/yasam/s...test/test1.htm

    Not:Yanlız ie'de açarsanız iyi olur.FF'de çalışmadı site.
  • 25-10-2009, 10:21:21
    #2
    Sadece 1 tane yanlışım çıktı
    Renk kötü değilim..
  • 25-10-2009, 11:11:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    herhalde ben körüm ilk iki resimden sonrasini bilemedim
  • 25-10-2009, 12:08:04
    #4


    bu hangi sayıdır bilen varmı
  • 25-10-2009, 12:18:05
    #5
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    bu hangi sayıdır bilen varmı
    Normal görenler hiç birşey göremezmiş =) Kırmızı-yeşil görme sorunluları 5 olarak okurmuş.
  • 25-10-2009, 12:27:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben renk körüyüm askerlik şubesinde muayne olurken bunu yaptılar 2 sini göremedim 3 ünü gördüm
  • 25-10-2009, 17:09:49
    #7
    Site google crome'da açılmadı;

    Uyarı: Bu siteyi ziyaret etmek, bilgisayarınıza zarar verebilir.
    www.cihannet.com adresindeki web sitesi, bilgisayarınıza zarar verebilecek veya izniniz olmadan çalışabilecek kötü amaçlı yazılım barındıran inttools.ru sitesinden öğeler içeriyor. Kötü amaçlı yazılım içeren bir web sitesini yalnızca ziyaret etmek bile bilgisayarınıza virüs bulaşmasına yol açabilir.
  • 26-10-2009, 02:58:28
    #8
    maşallah daş gibi gözlerim heç problem yok
  • 26-10-2009, 10:31:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    0 yanlış