Yoksa Sizde Renk Körümüsünüz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yoksa Sizde Renk Körümüsünüz ?
12
●
342
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yoksa Sizde Renk Körümüsünüz ?
1
2
26-10-2009, 12:32:02
#10
Segoe
Renk körü olmak acaba nasıl bir duygu?
26-10-2009, 12:38:11
#11
GirindirNet
evet renk körüyüm
26-10-2009, 12:53:43
#12
DiyarBlog
Üyeliği durduruldu
balık yemenin farkı
17/17 yaptım
26-10-2009, 13:09:34
#13
Alperbil
DiyarBlog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
balık yemenin farkı
17/17 yaptım
bu nedir allah aşkına
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler