Bu adamı gördünüz mü? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu adamı gördünüz mü?
9
●
312
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu adamı gördünüz mü?
1
2
20-10-2009, 21:41:59
#1
BestBilisim
Bilyoner.net'in rio karnavalı ile ilgili bir kampanyası var, adam elinde RI0 yazılı kartonla dans ediyor
ne zaman o reklam çıksa aklıma r10 geliyor.
20-10-2009, 21:50:16
#2
Mr.Function
bakış açısı
reklamlarda da görüyorum o kadar hiç aklıma gelmemişti bundan sonra aklıma hep r10 gelecek
20-10-2009, 22:13:24
#3
BestBilisim
benim için yeni r10 maskotu
20-10-2009, 22:15:33
#4
dikine_solucan
Daha İlk Defa Görüyorum.Güzel Bir Paylaşım...
20-10-2009, 22:57:34
#5
Tyreece
Üyeliği durduruldu
BestBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilyoner.net'in rio karnavalı ile ilgili bir kampanyası var, adam elinde RI0 yazılı kartonla dans ediyor
ne zaman o reklam çıksa aklıma r10 geliyor.
İlk gördüğümde R10 yazıyor sandım. Konu açacaktım vazgeçtim.
20-10-2009, 23:28:49
#6
ZXZ
bende ilk gördüğümde R10 yazıyo sandım
21-10-2009, 09:27:34
#7
ChakaL
Üyeliği durduruldu
Bu konuyu ben açacaktım vallahi hocam bende ilk gördüğümde R10 sandım vay be ünlü oldu R10 dedim
21-10-2009, 17:06:45
#8
CLass16
valla bende r10 sandım dedim r10 televizyona reklammı vermiş
21-10-2009, 17:25:51
#9
KeWeLL19
Direk r10 aklına geliyor insanın harbiden
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler