• 20-10-2009, 21:41:59
    #1
    Bilyoner.net'in rio karnavalı ile ilgili bir kampanyası var, adam elinde RI0 yazılı kartonla dans ediyor ne zaman o reklam çıksa aklıma r10 geliyor.
  • 20-10-2009, 21:50:16
    #2
    bakış açısı reklamlarda da görüyorum o kadar hiç aklıma gelmemişti bundan sonra aklıma hep r10 gelecek
  • 20-10-2009, 22:13:24
    #3
    benim için yeni r10 maskotu
  • 20-10-2009, 22:15:33
    #4
    Daha İlk Defa Görüyorum.Güzel Bir Paylaşım...
  • 20-10-2009, 22:57:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BestBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilyoner.net'in rio karnavalı ile ilgili bir kampanyası var, adam elinde RI0 yazılı kartonla dans ediyor ne zaman o reklam çıksa aklıma r10 geliyor.
    İlk gördüğümde R10 yazıyor sandım. Konu açacaktım vazgeçtim.
  • 20-10-2009, 23:28:49
    #6
    bende ilk gördüğümde R10 yazıyo sandım
  • 21-10-2009, 09:27:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuyu ben açacaktım vallahi hocam bende ilk gördüğümde R10 sandım vay be ünlü oldu R10 dedim
  • 21-10-2009, 17:06:45
    #8
    valla bende r10 sandım dedim r10 televizyona reklammı vermiş
  • 21-10-2009, 17:25:51
    #9
    Direk r10 aklına geliyor insanın harbiden