Trafiğin sebebi, şehir planlama mühendislerinin (erkek çoğunluk) kötü iş yapması, görevli memurların (erkek çoğunluk) kötü iş yapması, belediye başkanının (erkek çoğunluk) kötü yönetmesi, yatırımcıların ve sermayenin kötü iş yapmasıdır. (erkek çoğunluk) Böyle gereksiz cinsiyetçiliğe gerek yok. Hele ki kadınlara verilen haklar konusunda Dünya'ya örnek olan bir ülke olarak vatandaşın 100 yılda bu kadar yozlaşması ne acı. Her iki kişiden biri değilim