• 02-06-2026, 20:03:00
    #10
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecek yıllarda Güneş'te güçlü bir patlama bekliyorum. Bu olursa teknoloji tamamen resetlenecek. Gerçek hayatlar yaşamaya başlayacağız.
    Hocam güneş patlaması 10 yıla aşkındır konuşuluyor.
    Aslında düşünüldüğü gibi 10 gün elektrik olmayacak yok şu olmayacak gibi olmayacaktır muhtemelen.
    Çoğu sistem buna uygun şekilde senkronize ediliyor gibi.
  • 02-06-2026, 20:03:43
    #11
    useralpha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kadınlar yerine kadın gibileri silmek lazım )
    Hocam durun bence dünya nüfus aşırı düşer
  • 02-06-2026, 20:06:59
    #12
    1 günde iaderiz o kadar abartmayın benim hanım bazen annesini ziyarete gidiyor 3 4 gün kalıyor alışkınım
  • 02-06-2026, 20:07:32
    #13
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güneş patlaması 10 yıla aşkındır konuşuluyor.
    Aslında düşünüldüğü gibi 10 gün elektrik olmayacak yok şu olmayacak gibi olmayacaktır muhtemelen.
    Çoğu sistem buna uygun şekilde senkronize ediliyor gibi.
    Yansın ya. Resetlenelim.

    https://www.youtube.com/watch?v=kUd6Bx_MLx8
  • 02-06-2026, 20:09:33
    #14
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 gün dayanamam
    Kıyafet alırken bile iki seçenek arasında Ai kullanıyorum.
  • 02-06-2026, 20:13:48
    #15
    ...
  • 03-06-2026, 18:16:27
    #16
    Trafiğin sebebi, şehir planlama mühendislerinin (erkek çoğunluk) kötü iş yapması, görevli memurların (erkek çoğunluk) kötü iş yapması, belediye başkanının (erkek çoğunluk) kötü yönetmesi, yatırımcıların ve sermayenin kötü iş yapmasıdır. (erkek çoğunluk) Böyle gereksiz cinsiyetçiliğe gerek yok. Hele ki kadınlara verilen haklar konusunda Dünya'ya örnek olan bir ülke olarak vatandaşın 100 yılda bu kadar yozlaşması ne acı. Her iki kişiden biri değilim