• 16-10-2009, 01:44:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar çoğunuz izliyorsunuzdur benim kurtlat vadisini.

    Şimdi polat cevatı yakaladı.

    Polat cevatı ne yapar şimdi sizce.

    Bence yakar: )

    Ya sizce.?
  • 16-10-2009, 01:45:59
    #2
    alır atar Bmw x5 ine bi güzel sorgular sonrada verir çoşkuyu cevat a en ateşlisinden güzel bir közde cevat cevirir polat ve ekibi
  • 16-10-2009, 08:39:49
    #3
    Cevat yine sıvışır
  • 16-10-2009, 09:01:59
    #4
    Kurtlar vadisi topiği var dı oradan devam etsek bölmemiş oluruz başlığı.
  • 16-10-2009, 09:09:05
    #5
    Misafir
    Büyük ihtimalle bi şekilde elinden kaçırır.
  • 16-10-2009, 13:29:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güllü erhanı çagırıp erhan bune diye sorsun oda kozalak abi desin
  • 16-10-2009, 13:42:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Cevat yine firar
  • 16-10-2009, 18:08:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Dün ki bölümü izleyememstm yakaladı mı cevatı.
  • 16-10-2009, 18:15:51
    #9
    evet son anda kaçarken tuttu

    polat : memati bu ne ?
    memati : ayı usta
    polat: ayıyı ne yapmak lazım memati ?
    memati : yakmak lazım