Merhaba arkadaşlar çoğunuz izliyorsunuzdur benim kurtlat vadisini.
Şimdi polat cevatı yakaladı.
Polat cevatı ne yapar şimdi sizce.
Bence yakar: )
Ya sizce.?
Cevatı Ne Yapmak Lazım.?
31
●743
- 16-10-2009, 18:08:35Üyeliği durdurulduDün ki bölümü izleyememstm yakaladı mı cevatı.
- 16-10-2009, 18:15:51evet son anda kaçarken tuttu

polat : memati bu ne ?
memati : ayı usta
polat: ayıyı ne yapmak lazım memati ?
memati : yakmak lazım