notalardan kalın ince olarak g-code oluşturdum, bunların sürelerini ayarladım ve cihaza uyumlu hale getirdim. aradaki boşluk biraz uzun oldu ama, bu melodinin ne olduğunu bilene R10+ rep vereceğim 
https://youtube.com/shorts/Gfy9GvAFMHg
1
●66
notalardan kalın ince olarak g-code oluşturdum, bunların sürelerini ayarladım ve cihaza uyumlu hale getirdim. aradaki boşluk biraz uzun oldu ama, bu melodinin ne olduğunu bilene R10+ rep vereceğim 