• 18-04-2007, 19:51:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    pLoop için yeni bir kulLanıcı hesabı açardım
  • 18-04-2007, 19:54:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Benim olsa hatun webmaterları mod yapardım Bazı çok bilmişleride gıcıklığına 1 kaç gün banlardım
  • 18-04-2007, 19:55:10
    #12
    sedoya park ederdim
  • 18-04-2007, 19:56:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    radmin bu fikirleri değerlendir bence
  • 18-04-2007, 19:59:18
    #14
    Misafir
    site lord_yengec in olsa sanırım kendini mod yapardı
  • 18-04-2007, 20:07:10
    #15
    vvarez paylasıma acardım ılk ıs olarak
    + cms ler ıle ılgılı bolumler acardım...
  • 18-04-2007, 20:21:41
    #16
    Misafir
    kiralardım forumu
  • 18-04-2007, 20:29:01
    #17
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsaydı tüm kategorileri siler yerine siyasi nitelikli kategoriler açardı

    Ploopun olsaydı (düşünmesi bile kötü)
    düşünmeyelim
  • 18-04-2007, 20:44:10
    #18
    Hosting şikayeti edenlerden kanıt isterdim.