r10.net senin olsaydı .... ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net senin olsaydı .... ?
98
●
3.184
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10.net senin olsaydı .... ?
1
2
3
4
5
6
7
Son
18-04-2007, 19:51:44
#10
Erol
Üyeliği durduruldu
pLoop için yeni bir kulLanıcı hesabı açardım
18-04-2007, 19:54:38
#11
Fatih33
Üyeliği durduruldu
Benim olsa hatun webmaterları mod yapardım
Bazı çok bilmişleride gıcıklığına 1 kaç gün banlardım
18-04-2007, 19:55:10
#12
Kahraman
sedoya park ederdim
18-04-2007, 19:56:03
#13
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
radmin bu fikirleri değerlendir bence
18-04-2007, 19:59:18
#14
zedrh+
Misafir
site lord_yengec in olsa sanırım kendini mod yapardı
18-04-2007, 20:07:10
#15
cut_Lee_Amm
vvarez paylasıma acardım ılk ıs olarak
+ cms ler ıle ılgılı bolumler acardım...
18-04-2007, 20:21:41
#16
ManuaL
Misafir
kiralardım forumu
18-04-2007, 20:29:01
#17
karacoder
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olsaydı tüm kategorileri siler yerine siyasi nitelikli kategoriler açardı
Ploopun olsaydı (düşünmesi bile kötü)
düşünmeyelim
18-04-2007, 20:44:10
#18
kafkas
Hosting şikayeti edenlerden kanıt isterdim.
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler