Konu
r10.net senin olsaydı .... ?
18-04-2007, 20:29:01
#17
karacoder
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olsaydı tüm kategorileri siler yerine siyasi nitelikli kategoriler açardı
Ploopun olsaydı (düşünmesi bile kötü)
düşünmeyelim