ya da r10.net kimlerin olsaydı neler yapardı sizce ?
ben başlayım siz devam edin

eğer ******'nun olsaydı...google ads konusu dışında hiç konu olmazdı supersonic makaleler okurduk hergün..bende mod olurdum..
eğer zeynelkoc sitenin sahibi olsaydı...sitede bedava mp3 linkleri ücretsiz dağıtılırdı..en yeni mp3 linkleri kategoriisi olurdu...bende admin olurdum

eğer sitenin sahibi haymac olsaydı...ben gidiyorum beyler site sizin olsun der arkasına bile bakmadan giderdi...ben yine admin oluyorum..
eğer sitenin sahibi karali olsaydı...sitenin en üstünde garanti arkadaş bannerları olurdu.tavla sponsorulukları kategorisi olurdu..bende mod olurdm herhal
eğer sitenin sahibi aytuğ olsaydı..sue oyunları diye ayrı bir kategori olurdu kanımca (kızma espirik yaptım ) ben yine üye kalırdım..
neyse sıkıldım siz devam edin