• 18-04-2007, 18:10:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10.net sizin olsaydı ne yapardınız ?
    ya da r10.net kimlerin olsaydı neler yapardı sizce ?


    ben başlayım siz devam edin


    eğer ******'nun olsaydı...google ads konusu dışında hiç konu olmazdı supersonic makaleler okurduk hergün..bende mod olurdum..


    eğer zeynelkoc sitenin sahibi olsaydı...sitede bedava mp3 linkleri ücretsiz dağıtılırdı..en yeni mp3 linkleri kategoriisi olurdu...bende admin olurdum

    eğer sitenin sahibi haymac olsaydı...ben gidiyorum beyler site sizin olsun der arkasına bile bakmadan giderdi...ben yine admin oluyorum..


    eğer sitenin sahibi karali olsaydı...sitenin en üstünde garanti arkadaş bannerları olurdu.tavla sponsorulukları kategorisi olurdu..bende mod olurdm herhal

    eğer sitenin sahibi aytuğ olsaydı..sue oyunları diye ayrı bir kategori olurdu kanımca (kızma espirik yaptım ) ben yine üye kalırdım..


    neyse sıkıldım siz devam edin
  • 18-04-2007, 18:13:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    valla benm olsa birde ***** bölümü açardım

    yada satardım google a
  • 18-04-2007, 18:14:02
    #3
    siteyi satar parasını yerdim
  • 18-04-2007, 18:14:59
    #4
    ...
  • 18-04-2007, 18:21:23
    #5
    deli dana olsaydı herkes yönetici olurdu kimseyi kıramazdı..ama siteyi satıp tır alma ihtimalide var..

    ben yönetici olsaydım site çarşamba pazarına dönerdi 1 hafta sonra kimse girmezdi
  • 18-04-2007, 19:40:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Üyelikler ücretli yapardım
  • 18-04-2007, 19:43:44
    #7
    Misafir
    Deli dananın olsaydı burayı dana çiftliğine çevirirdi

    Mokokonun olsaydı piskopat yazılar yazar dünyaya sataşırdı

    Mansonun olsaydı tüm kategorileri siler yerine siyasi nitelikli kategoriler açardı

    Ploopun olsaydı (düşünmesi bile kötü)

    Dursunbabanın olsaydı araba fuarı yapardı herhal
  • 18-04-2007, 19:44:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    temasını değiştirir,yeni bölümler ekler,üyelikleri 5 ytl yapardım
  • 18-04-2007, 19:45:59
    #9
    Misafir
    nokta aşye satarım