Konu
r10.net senin olsaydı .... ?
18-04-2007, 18:21:23
#5
LoRD_YenGeC
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
deli dana olsaydı herkes yönetici olurdu kimseyi kıramazdı..ama siteyi satıp tır alma ihtimalide var..
ben yönetici olsaydım site çarşamba pazarına dönerdi 1 hafta sonra kimse girmezdi