• 06-05-2026, 14:20:54
    #10
    Kurumsal PLUS
    R10 da daha ucuz ben ordan alıyorum
  • 06-05-2026, 14:21:17
    #11
    Слава Україні! 🇺🇦
    Hayırlı işler..
  • 06-05-2026, 14:22:14
    #12
    Çok uygunmuş
  • 06-05-2026, 14:23:49
    #13
    Beleş değilmiydi zaten...
  • 06-05-2026, 14:33:19
    #14
    TASARIM AJANSI
    Böylelerini tespit edip forumdan uzaklaştırmak lazım, taban fiyatı ihlal ediyorlar.
  • 06-05-2026, 21:20:34
    #15
    huseyincinivz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam sektörü düşüriy abii.. 😳