GoogLe Binası Ve Çalışanları - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
GoogLe Binası Ve Çalışanları
30
●
863
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
GoogLe Binası Ve Çalışanları
1
2
3
4
17-10-2009, 16:34:19
#28
Snopy
Üyeliği durduruldu
Of be orda çalışmak var dı
17-10-2009, 23:21:39
#29
OyunTECH
Adama böyle iş ortamı yaratırsan böyle dev olursun. Bizim memlekette bırak sosyalliğe uyumaya fırsat kalmıyor. sonuç? ortada tabi...
18-10-2009, 12:55:13
#30
Geylani
Üyeliği durduruldu
vay beee eglence mekanı olsa bukadar süslü püslü olamaz çalışma alanı demeye bin şahit lazım google büyüklügü buradanmı geliyor acaba
18-10-2009, 13:14:40
#31
UstaSoft
çalışmaya yer yok ki orada..
tatil merkezi gibi
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler