Sanırım Kilo Beni Banlayacak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanırım Kilo Beni Banlayacak
6
●
356
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sanırım Kilo Beni Banlayacak
22-03-2026, 20:49:04
#1
İbrahimH
Kilo.ai biraz sonra ban atacak az kaldı
22-03-2026, 20:52:58
#2
fortext
2 kiloda bna
22-03-2026, 20:54:09
#3
cozucem
Sen baya Kilo almışsın
Bravo
22-03-2026, 20:57:23
#4
tryxdd
121 ton su harcamışsın hocam
22-03-2026, 20:59:53
#5
İbrahimH
tryxdd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
121 ton su harcamışsın hocam
Biraz daha harcadım
22-03-2026, 21:15:41
#6
mrxy
buda yeni yazılım aracı mı hangi program bu piyasaya yetişemiyorum
22-03-2026, 22:21:53
#7
İbrahimH
tryxdd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
121 ton su harcamışsın hocam
145.4 million
Hocammm artıyor bu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler