• 09-03-2026, 10:05:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar R10 ailesi,
    Bugün yine forumun en can alıcı noktasına, yani "parfüm" meselesine parmak basmaya geldim.
    Biliyorsunuz, kadınlarda koku benim için en önemli aksesuar. Bana göre de bir erkeğin makyajı parfümüdür (Eyeliner çekecek halimiz yok ya!). Bu felsefeden yola çıkarak kız arkadaşıma bir Prada patlattım.
    Şimdi konuyu gören eski toprakların aklına tek bir soru geliyor: "Hocam Hugo Boss vakasından sonra bu cesaret nereden geliyor?"
    Zamanında o efsane Hugo Boss konusuyla forumda kaç kişinin genizleri yandı, kaç kişi "tester" diye oda spreyi sıktı hatırlamıyoruz ama ben riski aldım. Artık Prada ile bu imajı temizliyoruz!
    • Sizce Prada’nın ağırlığı mı, yoksa "Abi bu koku çok kalıcı" diyen işportacı samimiyeti mi?
    • Aranızda hâlâ o meşhur konudaki gibi Hugo Boss'u imza kokusu sananlar kaldı mı?
    Not: Kokuyu merak edenlere PM üzerinden link... şaka şaka, koku bu arkadaşlar, PM'den atılmaz. Ebook halinde satabilirim.
  • 09-03-2026, 10:07:09
    #2
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    ben zara parfüm seviyom
  • 09-03-2026, 10:07:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben zara parfüm seviyom
    iyi forumlar hayırlı Ramazanlar..
  • 09-03-2026, 10:08:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MaxiGeyik altında bana sallayın bari diğer türlü ne adam anlıyor ne de moderatörler banlıyor.
  • 09-03-2026, 10:09:15
    #5
    Eyüp Sabri Tuncer kolonyası kullanıyorum
  • 09-03-2026, 10:09:34
    #6
    görsel bağırttı
  • 09-03-2026, 10:09:53
    #7
    İnstagramda ve Tiktokta keşfete de düşürüyor mu hocam
  • 09-03-2026, 10:10:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görsel bağırttı
    Zenginliğimi kıskanıyorsun
  • 09-03-2026, 10:10:26
    #9
    👑Sr. Software Specialist
    E-book linki göremedim?