Selamlar R10 ailesi,
Bugün yine forumun en can alıcı noktasına, yani "parfüm" meselesine parmak basmaya geldim.
Biliyorsunuz, kadınlarda koku benim için en önemli aksesuar. Bana göre de bir erkeğin makyajı parfümüdür (Eyeliner çekecek halimiz yok ya!). Bu felsefeden yola çıkarak kız arkadaşıma bir Prada patlattım.
Şimdi konuyu gören eski toprakların aklına tek bir soru geliyor: "Hocam Hugo Boss vakasından sonra bu cesaret nereden geliyor?"
Zamanında o efsane Hugo Boss konusuyla forumda kaç kişinin genizleri yandı, kaç kişi "tester" diye oda spreyi sıktı hatırlamıyoruz ama ben riski aldım. Artık Prada ile bu imajı temizliyoruz!
Sizce Pradanın ağırlığı mı, yoksa "Abi bu koku çok kalıcı" diyen işportacı samimiyeti mi?
Aranızda hâlâ o meşhur konudaki gibi Hugo Boss'u imza kokusu sananlar kaldı mı?
Not: Kokuyu merak edenlere PM üzerinden link... şaka şaka, koku bu arkadaşlar, PM'den atılmaz. Ebook halinde satabilirim.