• 14-04-2007, 15:22:16
    #1
    Yorumları kontrol ediyordum bi baktım Sıla modasını tokası moda oldu haberinde yorumda msn vermiş biri
    kendini Cansu derenin o haberi okuduğu sana biri olsa gerek

  • 14-04-2007, 17:11:06
    #2
    bende sıla tokası istiyom
  • 14-04-2007, 17:13:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ahahahahahah , Bir arada japon sitesinde bizim türklerden birinin yorumlarını yakalamışlardı. Tüm türkler onunla dalga geçmişlerdi. Onu bi bulamadım gitti ya baya bir matrak olmuştu
  • 14-04-2007, 17:16:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben sılayı istiyorum tokasını nabıyım
    Bu arada hayaller dünyası bu hayelleri kısıtlamamak lazım ..
  • 14-04-2007, 17:16:52
    #5
    sılayı napıcan
  • 14-04-2007, 17:19:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ne İnsanlar Var .
  • 14-04-2007, 17:31:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cansuyla 6 ay birlikteydik. fena bi kız değil aslında ama çok sinsi yaw. ayrıldım o yüzden.
    ben 2. el hatun istemem iyiki uyardım blackcode
  • 14-04-2007, 17:36:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2. el hatun istemem iyiki uyardım blackcode
    Ne 2. eli black bana yollamıştı yani anlıcağın 3.el o
  • 14-04-2007, 17:38:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne 2. eli black bana yollamıştı yani anlıcağın 3.el o
    zuahaha Ama cem yılmaz, okan bayülgen gibi küçük faktörleride unutmıyalım yani