• 31-01-2026, 01:53:43
    #1
    Web tasarıma başlıyorum 18 yıl 2 ay (6.644 gün galiba, başlığa yazamadım yer yetmedi) bir şeyler öğreniyorum sizinle paylaşmak istiyorum paylaşım özgürlüktür.
    Değerli yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum.


  • 31-01-2026, 01:57:16
    #2
    her sitede benzer dağılım vardır önemli olan çıktı renkler ve uyumddur tasarımcı sitesi en zorudur başarılar dilerim
  • 31-01-2026, 01:57:59
    #3
  • 31-01-2026, 02:08:28
    #4
    Tasarımı yaparken biraz arada kaldım, tam o sırada müşteri aradı.
    Elektrikli sobayı açınca binanın sigortalar atıyormuş.
    Dedim sigorta düşük gelmiş olabilir, size bir Google Haritalar hizmeti vereyim.
    Teli kapattı, birazdan arar sanırım..
  • 31-01-2026, 02:45:42
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 01-02-2026, 18:43:47
    #6
    Okunabilirlik, boşluklar ve tipografi biraz toparlanırsa hem espri daha iyi vurur hem tasarım güçlenir.
  • 01-02-2026, 22:02:30
    #7
    O zaman çalışmamızı istediğimiz gibi yansıtamayız.
    Bu arada çatı tamiri ve parke döşemeleri için bizi tercih edebilirsiniz.