• 30-01-2026, 02:06:43
    #1
    roll de giderken/uzarken hangi müzikleri dinliyorsunuz. örn; sevilla, jantilendinvol2,
    sizde dinlediklerini yazar mısınız
  • 30-01-2026, 02:19:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Norm Ender - İçinde Patlar dinlerim genelde. Corsa 1.7 ye +50hp veriyor
  • 30-01-2026, 02:29:14
    #3
    Mehmet Tekin, ne dinlediğiniz fark etmez
  • 30-01-2026, 11:31:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eda doğanay - bunu senden beklemezdim

    +240 kuzeyde dinlenecek tek şarkı