ar10 mu r10 mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ar10 mu r10 mu ?
54
●
1.576
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ar10 mu r10 mu ?
1
2
3
4
5
6
Son
10-01-2026, 01:25:26
#1
tunatun
normalde r10 diye okuyordum ama bugün bir arkadaş ar10 ne kanka diye sorunca aklıma takıldı ? Siz nasıl okuyorsunuz ?
Neyse şaka bir yana güzel dizi film bulamadım hazır herkes konuda birer film önerin bari
10-01-2026, 01:26:15
#2
ArasTasarim
r10 diyorum bende ama kuzenım ar10 diyor
10-01-2026, 01:26:27
#3
tiscali
Üyeliği durduruldu
er10 Hollandaca.
10-01-2026, 01:26:28
#4
Regush Digital
Üyeliği durduruldu
Yıldızlararası izleyin bitince de Interstellar izleyin
İkisi de harika film
10-01-2026, 01:26:33
#5
birsevda
reon diye okuyorum ben
10-01-2026, 01:26:41
#6
cuvelious
Beyinde r10 söylerken ar10
10-01-2026, 01:26:44
#7
EpikSunucum
ar10
Geçenlerde oturdum açtım hocam matrix serisini
10-01-2026, 01:26:45
#8
ByMalicious
Marvel Agents of S.H.I.E.L.D.
10-01-2026, 01:26:59
#9
FurkanTrader
r10 diye okumak herzaman tercihimdir ve böyle daha güzel
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler