• 10-01-2026, 01:25:26
    #1
    normalde r10 diye okuyordum ama bugün bir arkadaş ar10 ne kanka diye sorunca aklıma takıldı ? Siz nasıl okuyorsunuz ?


    Neyse şaka bir yana güzel dizi film bulamadım hazır herkes konuda birer film önerin bari
  • 10-01-2026, 01:26:15
    #2
    r10 diyorum bende ama kuzenım ar10 diyor
  • 10-01-2026, 01:26:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    er10 Hollandaca.
  • 10-01-2026, 01:26:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yıldızlararası izleyin bitince de Interstellar izleyin
    İkisi de harika film
  • 10-01-2026, 01:26:33
    #5
    reon diye okuyorum ben
  • 10-01-2026, 01:26:41
    #6
    Beyinde r10 söylerken ar10
  • 10-01-2026, 01:26:44
    #7
    ar10

    Geçenlerde oturdum açtım hocam matrix serisini
  • 10-01-2026, 01:26:45
    #8
    Marvel Agents of S.H.I.E.L.D.
  • 10-01-2026, 01:26:59
    #9
    r10 diye okumak herzaman tercihimdir ve böyle daha güzel