• 12-04-2007, 14:35:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muzık turlerı ne zamandan berı zeka belırlıyor
    Black metal dınleyenler cok akıllı oluyorda
    pop-arabesk dınleyenler daha az mı akıllılar
    güzel kardeşim, az önce aynı şeyleri konuştuk, yani illa diyorsun ki ben kavga etmek istiyorum, konuştuk adamla aynı şeyleri, ne gerek var uzatmaya.
  • 12-04-2007, 15:05:06
    #11
    Bu videonun orjinal olduğunu sanmıyorum, denyonun biri dalga geçmek için yapmıştır.
  • 12-04-2007, 15:07:16
    #12
    "srkn" adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu videonun orjinal olduğunu sanmıyorum, denyonun biri dalga geçmek için yapmıştır.
    zaten orjinal değilki editlemiş, domatesin biri
  • 12-04-2007, 15:37:50
    #13
    orada oynanan oyunun türünü biliyorum.Çepki miydi neydi.Çok İyi Oynarım Şaka Şaka İzmirde örnekleri çoK bir başlıyor halay sonunu görene aşk olsun Ama oraya Metal Gitmemiş Orada Sentello İyi Giderdi
  • 12-04-2007, 15:44:30
    #14
    Misafir
    Güzel olmuş
  • 12-04-2007, 15:51:40
    #15
    "şammammey" deniyor bu oyuna
    çok pis oynarım
  • 12-04-2007, 15:53:01
    #16
    Cross gereksiz bir çıkış olmuş seninkisi. Ortada böyle vidyolar var, biliyorum, Sırf black metal için de yapılmıyor, heavy, death türleri için de benzerlerini gördüm zamanında. Gülüp geçeceğin bir şey, bu kadar sinirlenme

    Bu vidyoları yapanlardan bazıları da black metal dinleyen elemanlardı O yüzden bu müziğe ulaşmak onlar için çok zor olmasa gerek.
  • 12-04-2007, 21:05:35
    #17
    valla ya uzatacak bişey yok daha düzgün bir müzik seselermiş belki uyarmış hareketlerle bunda uymamış
  • 13-04-2007, 12:47:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    yeni gördüm bunu harbiden çok süper olmuş