• 24-12-2025, 20:06:16
    #1

    Zengin oldum sanirim R10 sizi unutmayacağım.
  • 24-12-2025, 20:07:21
    #2
    sagol
  • 24-12-2025, 20:08:02
    #3
    1000 yıl boyunca kendinizi guvene almışsınız hayırlı olsun 😎
  • 24-12-2025, 20:09:06
    #4
    Hocam iban atıyorum bu zenginliği paylaşmamız lazım. 2.5 tl yeterli.
  • 24-12-2025, 20:09:26
    #5
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sagol

    erdemir2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 yıl boyunca kendinizi guvene almışsınız hayırlı olsun 😎
    Tabi hocam garantiledik
  • 24-12-2025, 20:09:41
    #6
    🤖 Bot Engineer · Backend
    koca osmanlıya yeter bu
  • 24-12-2025, 20:09:56
    #7
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iban atıyorum bu zenginliği paylaşmamız lazım. 2.5 tl yeterli.
    Transfer ücreti 6 TL hocam ;D
  • 24-12-2025, 20:22:20
    #8
    Bol kazançlar. Bugatti???
  • 24-12-2025, 21:47:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Paranın kaynağı araştırılsın