• 19-12-2025, 03:01:03
    #1
    10 dakikada 4000 Avro kazandım.
    Açık arttırma ile satıyorum.

    Başlangıç : 1 TL
    Hemen al : 100 TL



    Forumda herhangi bir satış konusuna eleştiri yapınca “baltalama” oluyor.
    O yüzden bu konuyu baltalayabilirsiniz.
  • 19-12-2025, 03:02:13
    #2
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 dakikada 4000 Avro kazandım.
    Açık arttırma ile satıyorum.

    Başlangıç : 1 TL
    Hemen al : 100 TL



    Forumda herhangi bir satış konusuna eleştiri yapınca “baltalama” oluyor.
    O yüzden bu konuyu baltalayabilirsiniz.
    eleştiri ayrıdır hocam baltalamak ayrıdır
  • 19-12-2025, 03:02:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    odadaki en akıllı çocuk sensin kardeşim.
  • 19-12-2025, 03:02:39
    #4
    Kısa Winston Dark Blue, ama içinden 1 tane içtim.
  • 19-12-2025, 03:02:54
    #5
    Bi bitmediniz be kardeşim.
  • 19-12-2025, 03:03:32
    #6
    hocam madem bu kadar kazaniyosun neden bu kadar ucuza satiyosun
  • 19-12-2025, 03:04:17
    #7
    ya piyasayı dalgalandırmasana ya
  • 19-12-2025, 03:04:48
    #8
    Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eleştiri ayrıdır hocam baltalamak ayrıdır
    Haklısınız hocam fakat mesela 10 dakikada 4000 Euro kazanan birinin bunu 100TL olarak satması size mantıklı geliyor mu? Buna uygun bir dille “kanıt gösterebilir misiniz?”tarzında yazılara bile “kardeşim” ile başlayıp atarlı bir cevap veriliyor ise ne yapılmalı?
  • 19-12-2025, 03:05:52
    #9
    bhdreren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odadaki en akıllı çocuk sensin kardeşim.
    Yani çok ince bir espri olduğunu düşünmek istiyorum. Yine de 5 şikayeti olan birini engel listeme göndermek istedim. Sağlıcakla