Sabah sabah ölüyorum sandım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sabah sabah ölüyorum sandım :)
16
●
550
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sabah sabah ölüyorum sandım :)
1
2
08-04-2007, 10:36:42
#1
Dr.Wave
Bu sabah skype ' ye biri ekledi.
Dedim noluyoruz.Hayatımın %99.9 u internette geçtiği için hani bi an azrail'in yöntemi sandım
sonra engelledi arap dostum sanırım.
arabistan - fas'tan... beni niye eklerki yahu.
08-04-2007, 10:40:21
#2
G.tr
zuhahaha
Bi yerde gördüyse skyp'ını eklemiştir , Yabancı forumlarda takılıyosan
08-04-2007, 10:44:53
#3
123oo
Üyeliği durduruldu
hehe komik. şok iyi gelmiştir
08-04-2007, 10:49:11
#4
peep
Üyeliği durduruldu
bizim rahmetliyide en son cinli aramıştı
(çalıntı espri)
08-04-2007, 10:52:09
#5
shape
Skype me modundasın tarama yapmış eklemiştir
08-04-2007, 11:09:42
#6
aLp3r
Misafir
Rahmetliyi de inta_ro6e aramıştı sıra sende demek ki
08-04-2007, 11:40:10
#7
Erol
Üyeliği durduruldu
Bayan sanmıştır seni beLki
08-04-2007, 11:42:23
#8
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
ewt kız msn adresleri içinde vardı msn in büyük ihtimal
08-04-2007, 11:52:57
#9
GeniusTurkish
süper yaw konuşaydın adamla
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler