samaranın berber parasını topluyoruz:D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
samaranın berber parasını topluyoruz:D
33
●
824
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
samaranın berber parasını topluyoruz:D
1
2
3
4
12-09-2009, 20:32:48
#1
vBulletinMaster
Samara berbere gitsede artık güzelliğini görsek
12-09-2009, 20:39:52
#2
Syntax
hahaha yüzü açılırsa daha korkabiliriz aslında
13-09-2009, 00:08:52
#3
DaBuLyU
Üyeliği durduruldu
Berber parasına gerek yok, ben berberim getirin keseyim 2 dk
13-09-2009, 00:22:27
#4
Grkm
Üyeliği durduruldu
Facebook'ta vardı böyle bir grup
13-09-2009, 04:54:47
#5
downlive
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Berber parasına gerek yok, ben berberim getirin keseyim 2 dk
bunun saçları için odun motoru gerekiyor
13-09-2009, 05:18:54
#6
HazarHizmet
downlive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunun saçları için odun motoru gerekiyor
HazarHizmet A.Ş. Hazar HOST Co.Ltd. olarak 1 yıllık sponsor olabiliriz.
Yurt dışı lokasyon.
13-09-2009, 09:11:27
#7
Kadir TUTAK
Samaram kara bağlar loy
13-09-2009, 10:47:08
#8
Yeehee
Üyeliği durduruldu
burda 7 TL
benden 3 TL çıkar
13-09-2009, 12:07:15
#9
bLackdiamond
Üyeliği durduruldu
Bi kadın kuaförüne götürüp saçları satarsak üstüne para bile alabiliriz arkadaşlar para toplamaya gerek yok nasıl paylaşırz onu düşünelim
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler