• 12-09-2009, 16:08:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Çeşit 4 den 10 tane alıcam hayalkart bilgilerinizi pm leyin.
  • 12-09-2009, 16:14:14
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya bir git

    https://www.r10.net/off-topic/449667-...i-yaratik.html
  • 12-09-2009, 16:37:38
    #12
    pmler gönderilmiştir 2 adet daha sattım
  • 12-09-2009, 19:04:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pmler gönderilmiştir 2 adet daha sattım
    kimse almasın arkadaşlar ben aldım yaptım bu hatayı

    kertenkelenin bacagında " Made In China " yazıyor
  • 12-09-2009, 20:52:02
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    baltalamak gibi olmasın ama başka yerde daha ucuz
  • 12-09-2009, 20:54:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bende timsah arıyordum bu işimi görür daha büyükleri yokmu acaba ? Küçüklerinin eti sert oluyorda...
  • 12-09-2009, 21:09:02
    #16
    Misafir
    Juniyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende timsah arıyordum bu işimi görür daha büyükleri yokmu acaba ? Küçüklerinin eti sert oluyorda...
    Yicenmi.
  • 12-09-2009, 21:28:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    EscapeLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yicenmi.
    ya ne için aldığımı zannediyon süs diye koymak içinmi
  • 12-09-2009, 22:12:02
    #18
    ghostdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse almasın arkadaşlar ben aldım yaptım bu hatayı
    kertenkelenin bacagında " Made In China " yazıyor
    yok yok ben onu hava atmak için bastırmıştım . Çinden özel getirdik . Malum çinin böyle yenilebilen veya sevilebilen kertenkeleleri çok hoş .