• 12-09-2025, 16:09:32
    #1
    İnstagramdan saat ve bileklik aldım .Bileklik gönderilmemiş saticinin harika cevabi
    https://hizliresim.com/2gebftk
  • 12-09-2025, 16:10:14
    #2
    İşletmelerin klasik cevabı
  • 12-09-2025, 16:14:30
    #3
    sizde parayı eksik gönderseydiniz tefeciler aldı yarısını deseydiniz
  • 12-09-2025, 16:15:59
    #4
    YDOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizde parayı eksik gönderseydiniz tefeciler aldı yarısını deseydiniz
    kapıda ödemeydi
  • 12-09-2025, 16:17:12
    #5
    Patladım
  • 12-09-2025, 16:17:47
    #6
    SufyanBas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Patladım
    yav valla deseki abi gönderim gerek yok kardesim dicem düşmüş ne lan
  • 12-09-2025, 16:19:09
    #7
    Tüketici hakem heyetine başvur veya direkt gidip en yakın adliyeden dlandırıcılık şikayetinde bulunun. Bunlara yüz verirseniz başkalarına da aynısını yapmaya devam edecekler.
  • 12-09-2025, 16:19:18
    #8
    Kurumsallık üst seviye
  • 12-09-2025, 16:21:39
    #9
    İnstagramda bulunan satıcıların %98i ***********, kalan %2si de ya eksik gönderir ya yanlış gönderir iade ile uğraştırır durur.