Chatgpt r10'a üye olsaydı 3-5 sorunlu yanıt sonrasında para verdik hizmet alamadık diye vallahi banlatırlardı banlamazsak laf söylerlerdi %100 eminim.
Bu doğru coşkun hocam bu yüzden düşünüyorum sürekli diyorum ki r10.net neden kendi yapay zekasını çıkarmıyor coşkun hocam olacaklardsn haberdar olduğu icin diyorum 😅