• 31-07-2025, 22:14:24
    #10
    Ne 1000 ₺ mi siz kafayı mı yediniz ben bunu 50 TL'ye yaptırıyorum. Üstüne eve erzak yardımıda yapıyorlar.
  • 31-07-2025, 22:15:55
    #11
    backlinkmatik.com
    bikuplemuhendis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne 1000 ₺ mi siz kafayı mı yediniz ben bunu 1000 rupiye yaptırıyorum. Üstüne eve erzak yardımıda yapıyorlar.
    Hocam bizim işlerimiz hint işi gibi çakma değil sıfırdan kod özgün logo organik seo, inorganik degil
  • 31-07-2025, 22:16:15
    #12
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostu güldürür
    Düşmanı çatlatırız
    hocam bu çatlakmak vs değil mesleği dönerciye çevirmek gibi birşey
  • 31-07-2025, 22:17:12
    #13
    backlinkmatik.com
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu çatlakmak vs değil mesleği dönerciye çevirmek gibi birşey
    Ofisimize gelirseniz döner de ısmarlarım.

    Neyse şakayı uzatmayalim dayak yicez, konu hangi kategoride baksana hocam))
  • 31-07-2025, 22:18:25
    #14
    En iyisi sanırım
    Ülkede çıldırmamış patron kalmadı
  • 31-07-2025, 22:18:35
    #15
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofisimize gelirseniz döner de ısmarlarım.

    Neyse şakayı uzatmayalim dayak yicez, konu hangi kategoride baksana hocam))
    hocam fiyatı görünce konuya bakma gereği duyamadım pek kalpten gitmek üzereydik iyi oldu bu
  • 31-07-2025, 22:19:14
    #16
    backlinkmatik.com
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede çıldırmamış patron kalmadı
    Biz ekip olarak çıldırdık, tarzımız farkımız
  • 31-07-2025, 22:19:27
    #17
    Seo Hizmetleri
    bi an gerçek sandım noluyor dedim
  • 31-07-2025, 22:20:28
    #18
    backlinkmatik.com
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi an gerçek sandım noluyor dedim
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam fiyatı görünce konuya bakma gereği duyamadım pek kalpten gitmek üzereydik iyi oldu bu

    Işin kotu tarafi bunun gercekleri var, her gün mail geliyor böyle.. yani aslında burada biraz kara mizah yapıyoruz