Bugün durup dururken birden biri ekledi msn başlıgında da referansım olarak verdigim seslichat sitesinin linki ve site sahibinin nick'i var. Baktım eglence çıktı bize başladım muhabbete
Alıntı
king
www.***.com beklerım *** FaRKıyla:
*SLM:S
***.Com | Sizlerin Favorisi..:
*a.selam
*kimsin ?
king
www.***.com beklerım *** FaRKıyla:
*benm
*agent
*acılmıor
*:S
*Format
*attım
*Bılgısayara
*:S
***.Com | Sizlerin Favorisi..:
*dur
*benim
*şifreleri veriyim
*gir

*olmaz mı?
king
www.***.com beklerım *** FaRKıyla:
*bılmem:S
*gıremedım
*agentle
*gıremıyorum
*format
*attım
*bılgısayara
*ondan
*olmalı
***.Com | Sizlerin Favorisi..:
*King misin şimdi sen
king
www.***.com beklerım *** FaRKıyla:
*he
***.Com | Sizlerin Favorisi..:
*şimdi msn adresinin şifresinide formattan önce kayıtlı bırakmışsındır
*hatırlamıyon
*dimi
king
www.***.com beklerım *** FaRKıyla:
*:S
***.Com | Sizlerin Favorisi..:
*nese bidahakine daha orjinal bi msn bulup dha güzel yalan bulup gelebilirsen daha uzun sürer.
*seni cici lamer seni

king
www.***.com beklerım *** FaRKıyla:
*:
*s:S
*SiFreLer
*Cıkmıor
*Sıfreeme
*bAK:q
*:@
*ben
*olmasam
*nasıl
*qırEcEM:S
***.Com | Sizlerin Favorisi..:
*ne saçmalıyorsun
ne saçmalıyorsun dedikten sonra çıktı..

Lamerliginde bi gururu var ama dimi

Evine bilgisayar almakla olmuyo
* Kimse konuyu yanlış yere açtın vs. diye yorum yapmasın bilerek Şikayetim Var katagorisine açmadım

Çünkü Şikayet degil komiklikti sadece