Şarkı yaptım nasıl olmuş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şarkı yaptım nasıl olmuş ?
6
●
156
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Şarkı yaptım nasıl olmuş ?
24-07-2025, 09:06:43
#1
webisyo
Merhaba, yeni single im çıktı, dinleyip yorum yapabilirseniz sevinirim 🙌
https://on.soundcloud.com/YAkxt4GS3ZcjesINYj
24-07-2025, 09:09:17
#2
eiffel65
Möö deyişin beni benden aldı
24-07-2025, 09:21:42
#3
elfak
EE MÖÖÖ, evet mööö
başarılar hocam
24-07-2025, 09:39:41
#4
JaimeLannister
Kurumsal PLUS
iyi misin hocam
24-07-2025, 10:41:46
#5
Renoxy
dinlemeden önce ölünmesi gereken muhteşem bir şaheser
24-07-2025, 11:21:19
#6
Usta
Ali baba ineklerini satmıştır sayenizde 😄
25-07-2025, 02:26:47
#7
akinoo
valla o MÖÖÖ MÖÖÖ dedikten sonra benim tarayıcı sapıtma yaşadı alemesin valla
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler