Bu reskin işini doğru düzgün yapana denk gelmek kodlamayı en başından öğrenmek kadar zor. Neyse ki yapay zekalar var artık. Kendim deniycem başarılı olduğum olmadığım şeyleri de konuyu güncelleyerek buraya yazarım 😁 ( VPN uygulaması)
Ayrıca tavsiye ve fikirlere açığım.
Baş belası reskini tek başıma yapıcam
4
●162
- 22-07-2025, 16:32:06https://huggingface.co/spaces/enzostvs/deepsite sol altta redesign butonu var oradan deneyebilirsiniz
- 22-07-2025, 17:00:58Güzel bir şeye benziyor bakarım.xRecx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2025, 17:03:31Yazın wpden bakalım hocam bende reskin yaptım kendi VPN uygulamama şimdi