• 04-04-2007, 06:18:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ünlü tenisçi Maria Sharapova geçen gün lab sınavını da vererek CCIE oldu ! Securitylabs Ru Cisco.com daki Xss açıığını bulup daha sonra ünlü tenisçininde sayfasındaki Xss açığını değerlendirip böyle bir haber yayınladı
    Habere göre sharapova DOD ile çalışıp hackerl'arin peşine düşecekmiş.

    Cisco sayfasi
    Sarapova nin sayfasi
  • 06-04-2007, 01:15:56
    #2
    Misafir
    sharapova CCIE almışsa bende wimbeldon ı aldım