Şubat ayına bir dükkana taşındık 1 yıllık kontrat yaptık geçen bize dükkanı veren aradı dedi dükkanı ben teyze oğluma devrediyorum
teyze oğlu beni çağırdı yeni kontrat yapalım diye
direk konuya şöyle girdi
"ben sizi uzaktan izledim, iş yapıyorsunuz paket serviste var artık senin kiran 25bin"
hayatta duyduğum en saçma bahane eğer işim olmasa siftah açmadan kapatıyor olsam kirayı 15 e düşürecek miydi?
En Saçma Zam Sebebi
5
●340
- 17-07-2025, 16:14:45Sözleşeme varsa bir olay yapamaz. Seneyede yasal zammı yapıp geçersiniz.
- 17-07-2025, 16:15:57Türk Borçlar Kanunu'na (TBK m. 310) göre:
Kiralananın el değiştirmesi hâlinde, yeni malik kiralananı edinme tarihinden itibaren kira sözleşmesinin tarafı olur.
Yani dükkânı satın aldığınızda, önceki malik ile kiracı arasında yapılmış olan sözleşme sizinle aynen devam eder.