• 12-07-2025, 18:58:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu sıcak ne ya iki yürüyüş yapalım dedik yandım yemin ediyorum
  • 12-07-2025, 18:59:30
    #2
    Spor olsun diye bisiklet alacaktım vazgeçtim. Bu sıcakta bisiklet sürersem yok olurum.
    • onuraltanuyar
    onuraltanuyar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-07-2025, 18:59:52
    #3

    Emin misin hocam yandığına biz güneşle birlikte yaşıyoruz artık
  • 12-07-2025, 19:05:43
    #4
    Islak mendilim vardı dün 1 paket a101'den almıştım çok fazla sigara içiyorum külleri temizlerim diye bütün mendiller kurumuş
    • onuraltanuyar
    onuraltanuyar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-07-2025, 19:17:28
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Islak mendilim vardı dün 1 paket a101'den almıştım çok fazla sigara içiyorum külleri temizlerim diye bütün mendiller kurumuş
    ne sen bunun farkındasın ne de A.101 personelleri bunun farkında ben bi' ceviz ağacıyım.
  • 12-07-2025, 19:23:56
    #6
    Davetiyesiz kayıt açılmış sanırım.