krşm bu sıcak ne yha blablablabla
5
●238
- 12-07-2025, 18:58:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu sıcak ne ya iki yürüyüş yapalım dedik yandım yemin ediyorum
- 12-07-2025, 18:59:30Spor olsun diye bisiklet alacaktım vazgeçtim. Bu sıcakta bisiklet sürersem yok olurum.onuraltanuyar bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 12-07-2025, 18:59:52

Emin misin hocam yandığına biz güneşle birlikte yaşıyoruz artık - 12-07-2025, 19:05:43Islak mendilim vardı dün 1 paket a101'den almıştım çok fazla sigara içiyorum külleri temizlerim diye bütün mendiller kurumuş
onuraltanuyar bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 12-07-2025, 19:17:28ne sen bunun farkındasın ne de A.101 personelleri bunun farkında ben bi' ceviz ağacıyım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
