• 05-09-2009, 00:20:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hd kalitesi yokmu üstat
  • 05-09-2009, 00:35:59
    #11
    Tasarim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hd kalitesi yokmu üstat
    olmazmı hatta 3D gözlüğü takarsan 3 boyutlu izliyorsun
  • 05-09-2009, 01:23:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Advisor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vista da da çalıştır komutu var?
    çalıştır çalıştırmıyo
  • 05-09-2009, 02:36:55
    #13
    ilginç bişi...
  • 05-09-2009, 02:52:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hacı bu XP özelliği değil.

    Telnet ile karşı sunucuya girmeye çalışıyorsun, karşılama mesajı olarak değişik birşey yapmış sunucu yöneticisi, onu izliyorsun.
  • 05-09-2009, 02:55:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı bu XP özelliği değil.
    Telnet ile karşı sunucuya girmeye çalışıyorsun, karşılama mesajı olarak değişik birşey yapmış sunucu yöneticisi, onu izliyorsun.
    ula ula niyazi kırk yıllık yoğurtçuyum böyle kaseyi nasıl farketmedim anlayamadım "towel.blinkenlights.nl" besbelli domain. ben de şaşırdım towelblinkenglihtsnl kod gibi okudum bunu
  • 05-09-2009, 02:58:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bende bakıyorum bel bel bunun neresi özellik diye.

    Ama harbiden hoş ve boş, uğraş verilmiş. Vistada izlemek için özelliği aktif etmen gerekiyor denetim masasından...

    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ula ula niyazi kırk yıllık yoğurtçuyum böyle kaseyi nasıl farketmedim anlayamadım "towel.blinkenlights.nl" besbelli domain. ben de şaşırdım towelblinkenglihtsnl kod gibi okudum bunu
  • 05-09-2009, 04:04:19
    #17
    Reveloper
    son 3 yorum anlattı herşeyi
  • 05-09-2009, 04:55:12
    #18
    bu arada telnet ile neler yapılabilir 2 uzak pc arasında?