Windows XPnin İlginç Bir Özelliği Daha
19
●449
- 05-09-2009, 00:35:59olmazmı hatta 3D gözlüğü takarsan 3 boyutlu izliyorsunTasarim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2009, 01:23:44Üyeliği durdurulduçalıştır çalıştırmıyoAdvisor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2009, 02:52:08Üyeliği durdurulduHacı bu XP özelliği değil.
Telnet ile karşı sunucuya girmeye çalışıyorsun, karşılama mesajı olarak değişik birşey yapmış sunucu yöneticisi, onu izliyorsun.
- 05-09-2009, 02:55:15Üyeliği durdurulduula ula niyazi kırk yıllık yoğurtçuyum böyle kaseyi nasıl farketmedim anlayamadımJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"towel.blinkenlights.nl" besbelli domain. ben de şaşırdım towelblinkenglihtsnl kod gibi okudum bunu
- 05-09-2009, 02:58:49Üyeliği durdurulduBende bakıyorum bel bel bunun neresi özellik diye.

Ama harbiden hoş ve boş, uğraş verilmiş. Vistada izlemek için özelliği aktif etmen gerekiyor denetim masasından...
SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"towel.blinkenlights.nl" besbelli domain. ben de şaşırdım towelblinkenglihtsnl kod gibi okudum bunu
