• 22-06-2025, 14:57:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet dürüm sipariş ettim, kapıda söylemek isteyeceğim bir şey bulmaya çalışıyorum her an gelebilir bu ne olabilirdi.
  • 22-06-2025, 14:58:50
    #2
    Afiyet olsun diyin hocam
  • 22-06-2025, 14:59:07
    #3
    ben genelde kolay gelsin hayırlı işler diyorum
  • 22-06-2025, 14:59:28
    #4
    Tekerine taş değmesin
  • 22-06-2025, 14:59:41
    #5
    Dürüm geldi, hayat güzelleşti iyehhhh iyehhh iyehh
  • 22-06-2025, 15:00:16
    #6
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dürüm geldi, hayat güzelleşti iyehhhh iyehhh iyehh
    Direkt işte buna kaza derim deyip kapıyı kapatmaya ne demeli?
  • 22-06-2025, 15:02:00
    #7
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Dürümü getiren kargocu mudur peki
  • 22-06-2025, 15:02:44
    #8
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dürümü getiren kargocu mudur peki
    İşte buna ne demeli?
  • 22-06-2025, 15:03:09
    #9
    Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
    Elinize sağlık diyin hocam.