• 02-09-2009, 22:13:01
    #1
    Arkadaşlar aranızda benim gibi uzak doğulular var mı? Örnek Kars, Ardahan, Iğdır vs.. Kars Uzakdoğumu diyeceksiniz ? Yakın Batımı Recep İvedikte Hemşerim Maksat geyik muabbet.....
  • 02-09-2009, 23:23:14
    #2
    ben uzak doğunun batısındayım : from gümüşhane/kelkit
  • 03-09-2009, 00:36:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben yakın batı moruk
  • 03-09-2009, 00:50:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yakın veya uzagı neye göre belirliyoruz
  • 03-09-2009, 00:59:47
    #5
    OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben uzak doğunun batısındayım : from gümüşhane/kelkit
    Hemşerimsin
  • 03-09-2009, 01:12:36
    #6
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerimsin
    içinden mi
  • 03-09-2009, 02:55:21
    #7
    OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içinden mi
    Kelkit/Köse
  • 03-09-2009, 03:15:08
    #8
    Adanalıyım gardaş ortası oluyor sanırım
  • 03-09-2009, 04:20:19
    #9
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelkit/Köse
    fark yapmaz..ha kelkit ha köse ha da şiran..torul yada kürtün olmasında neresi olursa olsun gardaş..