Türkiye'nin Uzak Doğuluları - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkiye'nin Uzak Doğuluları
15
●
339
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Türkiye'nin Uzak Doğuluları
1
2
02-09-2009, 22:13:01
#1
Tayko
Arkadaşlar aranızda benim gibi uzak doğulular var mı? Örnek Kars, Ardahan, Iğdır vs..
Kars Uzakdoğumu diyeceksiniz ? Yakın Batımı
Recep İvedikte Hemşerim Maksat geyik muabbet.....
02-09-2009, 23:23:14
#2
Bloglava
ben uzak doğunun batısındayım : from gümüşhane/kelkit
03-09-2009, 00:36:17
#3
SkyLord
Üyeliği durduruldu
ben yakın batı moruk
03-09-2009, 00:50:00
#4
ghostdesigner
Üyeliği durduruldu
yakın veya uzagı neye göre belirliyoruz
03-09-2009, 00:59:47
#5
KMLGRLR
OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben uzak doğunun batısındayım : from gümüşhane/kelkit
Hemşerimsin
03-09-2009, 01:12:36
#6
Bloglava
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hemşerimsin
içinden mi
03-09-2009, 02:55:21
#7
KMLGRLR
OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
içinden mi
Kelkit/Köse
03-09-2009, 03:15:08
#8
Cinan
Adanalıyım gardaş ortası oluyor sanırım
03-09-2009, 04:20:19
#9
Bloglava
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kelkit/Köse
fark yapmaz..ha kelkit ha köse ha da şiran..torul yada kürtün olmasında neresi olursa olsun gardaş..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler