• 03-06-2025, 19:57:28
    #1
    Merhabalar,
    Rusça veya Almanca öğrenmek istiyorum. En iyi yöntemin oralara gidip zamanla öğrenmek olduğunu biliyorum fakat işim dolayısıyla maalesef o kadar kalamıyorum.
    Birincisi sizce Rusça mı öğrenmeliyim yoksa Almanca mı ?
    İkincisi Deneyip verim aldığınzı method öneriniz nedir ?
    Teşekkürler
  • 03-06-2025, 20:18:19
    #2
    Rusça tabiki.
    Duolingo denemiştim geçenlerde çok iyi bence stili. Dene derim forumda ömürlük uygun satanlar var.
  • 01-07-2025, 17:08:53
    #3
    Kurumsal Üye


    Arkadaşlar beğeni rozetini almaya az kaldı arkadaşlar destek olurmusunuz ^^
  • 01-07-2025, 17:09:04
    #4
    Kurumsal Üye