• 01-04-2007, 12:33:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Nisan 1
    Nisan 1
    Nisan 1
    Nisan 1
    Nisan 1
    Tabi ßöyle ßir haber yok
  • 01-04-2007, 12:35:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    esamı? nezaman
  • 01-04-2007, 12:35:50
    #3
    geçti bolu pazarı girmeden anladım öncesinde ben yaptımdı
  • 01-04-2007, 12:36:40
    #4
    ya basit basit şakalar yapmayın ya eğer nasıl şaka yapabılırım dıyorsanız radmin domaın kampanyası ornek olur sanırım
  • 01-04-2007, 12:41:57
    #5
    baydınız ama
  • 01-04-2007, 12:49:14
    #6
    Espri seviyesini ve kalitesini düşürmesek, tam süper olacak.
  • 01-04-2007, 12:52:52
    #7
    1 Nisan şakasını maxigeyiq bölümüne açarak 1 nisan şakası yapıyorsun heralde
    yazdıktan sonra bende zor anladım ama mantıklı