• 19-05-2025, 16:11:24
    #10
    sadece imaj hakki beşiktaşi satin alir ama yine de kendileri bilir fenerbahçe ve beşiktaş'in bu gerçek dişi hayallerine bayiliyorum. Meesela diğeri de kendini 28 kere şampiyon olmuş falan saniyor.
  • 19-05-2025, 16:50:58
    #11
    Messiyi de alsınlar 😁
  • 19-05-2025, 16:53:15
    #12
    Düşünüyorum da çay içmeye gelir mi... Yok ya ona bile gelmez
  • 19-05-2025, 17:18:20
    #13
    Pascal ile Q7'ye yetki verip getirirseniz sizin heykelinizi dikeceğiz stadın girişşine de bak ne oluyor 😂 döve döve getirirler yine getirirler : ))
  • 19-05-2025, 17:45:45
    #14
    :d :d :d
  • 19-05-2025, 19:14:14
    #15
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heryerde nasıl ağlıyorsunuz hayretle izliyorum Hocam Fenerin başkanı şuan Türkiyenin sayılı zenginleri arasında ama bu işler parayla onunla bununla olmuyor. O nedenle bu çirkin ithamlarınızı farklı yerlerde yapın. YAPI var hocam yapı
    Ağlıyorsunuz diye terbiyesizlik yapana kadar, yazılanlara cevap verin yüzünüz var mı? Yalan mı yazılanlar? Casino, Bahis, Fetö yalan mı? Yalansa yalanlayın, niye yalanlamıyorsun da ağlamayın diyorsunuz?
  • 19-05-2025, 23:16:23
    #16
    Bismillah daha yaza girmedik.

    Fener için yaz başı bi ben arfa haberi çıkar, sizin vizyon büyükmüş.
  • 20-05-2025, 12:44:41
    #17
    Ronaldonun beşiktaşa gelme "haberi" bile pensilvaya sporun şampiyonluğunu gölgede bıraktı, twitterda 2-3 katı etkileşim aldı, geçen sene de fenerin kongre durumu pensilvaya sporun önüne geçmişti, demekki dua ve himmet ile şampiyon olununca şampiyon olunamıyormuş çokta, bunların "camia" pensilvayadaki imamlarının kapasitesi kadar.
  • 20-05-2025, 15:36:21
    #18
    osimhen'nin tırnağı olamazlar

    isterseniz osimhen bebeği satabiliriz size